Ruszył projekt DLT-19 (MG-34 dla niewtajemniczonych)

Dyskusje na temat blasterów, karabinów, lornetek i menażek itp.
Bolo
Posty: 9
Rejestracja: 01 cze 2006, 23:17

Ruszył projekt DLT-19 (MG-34 dla niewtajemniczonych)

Postautor: Bolo » 03 cze 2006, 16:10

Witam!
Juz jakis czas temu rozpoczalem budowe DLT-19 no i dzisiaj nadszedl czas aby podzielic sie wstepnymi rezultatami.

Jako glowne zrodlo informacji wykozystuje strone http://empireprops.freeservers.com/mg34break.html jest tu opisane jak od podstaw zrobić DLT-15. Jednak osobiście dokonałem paru zmian w projekcie gdyż nie do konca podobały mi sie pewne elementy.

Prace rozpoczalem od wykonania lufy.
W tym celu rozpoczalem wedrowke po sklepach przemyslowych w poszukiwaniu niezbednych elementow. Ku mojemu zdziwieniu najtanszym sklepem w Zabrzu okazal sie Praktiker!!
Elementy Kupione
-Rura ciśnieniowa PVC-U 1" dluga gdzieś na 5m (bylo ciezko dowiezc do domu majac skromne Daewoo Tico)
-Rura cisnieniowa PVC-U 1/2" tez 5m dlugosci
-3x Zlaczka z PVC 1"
-2x Zlaczka z PVC 1/2"
-Koncowka od weza ogrodowego
w sumie na poczatek wydalem ok 30 zlotych wiec nie jest tak zle.

Teraz do rzeczy
Z rury 1" musimy wyciac 2 kawalki
-28,5 cm dlugosci
-19,5 cm dlugosci

Nastepnie bierzemy szablon na ktorym rozmieszczone sa otwory przyklejamy na rure (przydatna tasma klejaca) i zaczynamy wiercic.
[Uwaga potrzebne sa do tego pewne umiejetnosci oraz odpowiednie miejsce pracy. Osoby młode probujace wykonac replike tej broni proszone sa o szczegolna ostroznaosc badz prace pod nadzorem osoby doroslej!! Mozna sobie zrobic krzywde a nie o to w tym projekcie chodzi]
Ja zaczynalem od napunktowania malym wiertlem (2mm) pozniej rozwiercilem 6(mm) stwierdzilem ze jeszcze male te dziury no w koncu uzylem wiertla 8. Jak dla mnie dziury maja odpowiednia srednice chociaz gdybym mial wiertlo 10 nie vidiowe to pewno bym wieksze zrobil.
Gotowe otwory nalezy wyszlifowac. Przydatne sa pilniki iglaki jednak najlepszym rozwiazaniem jest mini wiertarko-szlifierka.
Po doprowadzeniu obu kawalkow do perfekcji laczymy je za pomoca zlaczek 1". Na obu koncach montujemy zlaczki 1"

Z rury 1/2" ucinamy kawałek o dlugosci 51,5cm bedzie to wlasciwa lufa. Z rury 1" wykonana jest ochrona termiczna lufy czy jak to sie tam zwie. Na koncach montujemy złaczki 1/2"

Nagorsze jest dobranie koncowki - tlumika. Na www napisane jest zeby znalezc odpowiedni lejek i go przyciac. Objezdzilem zabrze wzdluz i wszez i nie znalazlem odpowiedniego. Znalazlem za to koncowke do weza ogrodowego za 1.99. Niestety nie do konca pasowala do mojego projektu i trzeba bylo troche przerobic. Probowalem szpachlowka samochodowa ale nie dalo rady bo sie pvc nie trzyma. Pozniej przypomnialem sobie ze JORUUS wymiata modelinkami i ze pewno daloby rade modelina koncowke oblepic i wyszlifowac po zagotowaniu. Tak tez zrobilem

To by było tyle w temacie lufy
Jesli ktos jest zainteresowany szablonami otworow to prosze dac maila albo powiedziec gdzie mozna upchnac pliki wieksze niz 200kb i jak do tego linka zrobic

Ponizej prezentuje pare fotek nietety aparat biedny wiec jakosc tez nienajlepsza.
http://bolomenel.50megs.com/1_cal_czesc_dluga.JPG

http://bolomenel.50megs.com/koncowka%20 ... eszcze.JPG

http://bolomenel.50megs.com/Koncowka%20zmontowana.JPG

http://bolomenel.50megs.com/koncowka_1.JPG

http://bolomenel.50megs.com/Obie%20czesci%20lufy.JPG

Awatar użytkownika
Anakin Skywalker
Posty: 204
Rejestracja: 01 mar 2005, 21:57
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Postautor: Anakin Skywalker » 03 cze 2006, 18:18

przepraszam ale fotki nie działają
Ostatnio zmieniony 13 sie 2006, 11:18 przez Anakin Skywalker, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
TK-1410
Posty: 1170
Rejestracja: 21 paź 2004, 0:15
Lokalizacja: Gdynia, Poland
Kontaktowanie:

Postautor: TK-1410 » 03 cze 2006, 18:21

Anakin Skywalker pisze:przeprzaszam ale fotki nie działają


Działają, linki wystarczy skopiować bezpośrednio do przeglądarki.

Awatar użytkownika
JORUUS
Posty: 668
Rejestracja: 23 paź 2005, 21:17
Kontaktowanie:

Postautor: JORUUS » 03 cze 2006, 19:21

Impreive, most impresive :).
Obrazek

My life frozen at zero!

Bolo
Posty: 9
Rejestracja: 01 cze 2006, 23:17

Postautor: Bolo » 03 cze 2006, 19:33

Dzieki Jor ale to dopiero poczatek. Najgorsze dopiero przedemna bo musze miec wyciete 6 drewnianych elementow. probowalem wyzynarka i niezbyt ciekawie to wychodzi. Objezdzilem wszystkie stolarnie w Zabrzu i kazdy mowi ze potrzebna pila wlosnicowa i oni takiego sprzetu nie maja. Wiec bedzie ciezko ale da sie zrobic

Awatar użytkownika
ARAKYEL
Polish Garrison
Posty: 1566
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:21

Postautor: ARAKYEL » 07 lis 2008, 21:01

Z tego co widzę można by złożyć cały MG 34 z części dostępnych na allegro :lol:

Awatar użytkownika
BountyHunter
Posty: 992
Rejestracja: 25 paź 2006, 20:49
Kontaktowanie:

Postautor: BountyHunter » 10 lis 2008, 15:51

i projekt pewnie umarl ;)
zwą mnie Gragon Dett...
życie zaczyna się tam, gdzie kończy się zasięg rusznicy...

Awatar użytkownika
shadow-ID4886
Posty: 529
Rejestracja: 18 wrz 2005, 21:30
Lokalizacja: Jantar
Kontaktowanie:

Postautor: shadow-ID4886 » 10 lis 2008, 21:04

poco składac drogo wychodzi :P wystarczy z niemiec sciagnac cena tylko 2,5 tys euro i na chodzie jest :P
"Tuż przed stanowiskiem e-weba jest krwawa sterta. W szaroczerwonej masie lśni srebrny pagon z dwiema złotymi gwiazdkami. To wszystko, co zostało z dumnego oficera".

Awatar użytkownika
ARAKYEL
Polish Garrison
Posty: 1566
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:21

Postautor: ARAKYEL » 12 lis 2008, 22:24

A tu wersja full metal....za 2500 w zł :wink:
http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php? ... 5585b0a60c

Awatar użytkownika
TD-1408
Posty: 3500
Rejestracja: 13 lis 2005, 16:36
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig - Brösen
Kontaktowanie:

Postautor: TD-1408 » 13 lis 2008, 5:05

Czesto pojawia sie na Allegro. Tyle ze jest to mg 42 , kompletnie nam nie przydatne :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
ARAKYEL
Polish Garrison
Posty: 1566
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:21

Postautor: ARAKYEL » 13 lis 2008, 12:54

Szkoda bo ta zbita konstrukcja bardziej do mnie przemawia
http://www.cushmanpaintball.com/replicaspage.html

Awatar użytkownika
TD-1408
Posty: 3500
Rejestracja: 13 lis 2005, 16:36
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig - Brösen
Kontaktowanie:

Postautor: TD-1408 » 13 lis 2008, 13:49

Co do wyrobow tej firmy to hmmmmmm.

Bron jest robiona ( chyba) metoda vacuformingu. Do przyzwoitego wygladu tego surowca :wink: trzeba jeszcze wlozyc sporo pracy :wink:

Rewelacja zadna, ale jakas tam baza za w miare przyzwoite pieniadze jest.
Ja osobiscie nie robil bym zakupow w tej firmie.
Wole doplacic pare $ wiecej i dostac cos naprawde dobrego 8)
Obrazek

TI-1415
Posty: 3095
Rejestracja: 28 lut 2006, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: TI-1415 » 13 lis 2008, 17:57

ja tez bym tego nie zakupil :D taka tam zwykla zabaweczka dla dzieci od lat 3 :D :D :D
Baron Soontir Fel
the 181st Imperial fighter group-Leader
Obrazek
Obrazek
"Fel is the best Imperial pilot alive."
Obrazek

Awatar użytkownika
Pazdzioch
Posty: 445
Rejestracja: 20 cze 2006, 9:45
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Pazdzioch » 13 lis 2008, 18:40

a np. tamtejszy lewis wydaje mi się całkiem spoko. Za około 350 zł można otrzymać przyzwoitą replikę. Pytanie czy BH jest konkurencyjny w tym produkcie? :twisted:

Awatar użytkownika
TD-1408
Posty: 3500
Rejestracja: 13 lis 2005, 16:36
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig - Brösen
Kontaktowanie:

Postautor: TD-1408 » 13 lis 2008, 18:47

wertum pisze:a np. tamtejszy lewis wydaje mi się całkiem spoko. Za około 350 zł można otrzymać przyzwoitą replikę.

Tak, :P 3majac za kolbe ryzykujesz oderwaniem sie reszty, juz widzialem takie rzeczy :wink:


wertum pisze:Pytanie czy BH jest konkurencyjny w tym produkcie? :twisted:


Akurat jego modelu nie ma w tej chwili w planach, ale .... :D
Obrazek


Wróć do „Bronie, repliki, akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości