Post autor: sternik »

No i Bravo Jasiu , Jogi Babu :D
Obrazek
Awatar użytkownika
ARAKYEL
Polish Garrison Retired

Re: Sand Owczara

Post autor: ARAKYEL »

Gratuluje, teraz póki zbroja jeszcze ciepła proponuje złożyć aplikację do MEPD.
Awatar użytkownika
sternik
Polish Garrison / Eagle Base Inactive
TKID: 12370
Kontaktowanie:

Krzychu -brak plecaczka :(
Obrazek
Awatar użytkownika
Jok
Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
TKID: 8665
Kontaktowanie:

Post autor: Jok »

sternik pisze:Krzychu -brak plecaczka :(
Zmieni ładownice i pauldron i moze sie starac ;) Plus wzor brudu i pekniec pod kapitana z doku ;)
TI-12303
Polish Garrison
TKID: 12303

Post autor: TI-12303 »

Owczar pisze:Pragnę poinformować, że dziś w nocy został mi nadany numer TD-80000 :)
Gratulacje!
Obrazek

Realizacja projektu "TIE VI" - ZAKOŃCZONA!
Realizacja projektu " DZ - SŁOŃCE I PIACH" - ZAKOŃCZONA!
Realizacja projektu "TIE ANH" - W TOKU!
Awatar użytkownika
sternik
Kontaktowanie:

Joku to nie tak :) To o czym piszesz to S.W.A.T. ale żeby się tam dostać trzeba być najpierw w MEPD a do tego trzeba mieć plecak .
Obrazek
Awatar użytkownika
Jok
Polish Garrison GML+PMS Leader / Eagle Base
TKID: 8665
Kontaktowanie:

Post autor: Jok »

sternik pisze:Joku to nie tak :) To o czym piszesz to S.W.A.T. ale żeby się tam dostać trzeba być najpierw w MEPD a do tego trzeba mieć plecak .
Przeciez pełna nazwa SWAT to SWAT MEPD :P Wiec bedac w SWAT musisz byc automatycznie w MEPD.
Przynajmniej w innych detachmentach tak jest ze jak spelniasz wymogi na LVL 3, to musisz tez spełnic wymogi na LVL2. Tak na logike ;)

Przykładowo
Obrazek

lub:

Obrazek

Tylko szeregowcy i sierzanci musza miec plecak. Kapitan moze nie miec przy odpowiedniej konfiguracji, a "no rank" nie moze miec ani pauldronu ani plecaka.
Awatar użytkownika
sternik
Kontaktowanie:

Aby dostać się do MEPD trzeba spełnić określone warunki które są bardziej wymagające niż samo wstąpienie w szeregi 501st jako Sandtrooper . Dlatego ja np.muszę mieć drugi typ ładownic i zmieniony plecak. W obecnym mam za duże kuwety i rozmieszczenie elementów na nich jest przez to nieodpowiednie-za szerokie. S.W.A.T.jest kolejnym krokiem rozwoju i nie można do niego "wstąpić" bez uprzedniej akceptacji w MEPD w której plecak jest obowiązkowy.
Wszystko jest na forum ale trzeba być zalogowanym żeby poczytać niektóre tematy :)
PROGRAM OVERVIEW
The MEPD Police Officer program at it's heart was meant to give people who want to do more than the base level of Legion acceptance both a set of standards that while higher on the accuracy bar were also achievable with a reasonable amount of effort and budget.

While this program has been successful we recognize that as the state of the art for sandtrooper-based costuming has evolved and more information is available on how the original props were made, there is a group of who want an even higher bar to reach for.

Rather than increasing the current Police Officer standards to a level only a few can achieve or not providing any guidance for those with the accuracy bug, MEPD has created the S.W.A.T. program.

The 501st standards can be thought of as "must haves" and the Police Officer program is the first step of "should haves", the S.W.A.T. is for those who are continuing their costuming journey and have reached the "next step" of costuming standards. The "may haves" become "must haves" and close attention is paid to every visible detail.

While we recognize the value of "prop forgery" to our hobby, that is not the goal or intent of the program. Thus there will be no concern for what sort of strapping system is used, what connectors are made of, or what sort of plastic helmets and armor are pulled from. The focus will instead rest on the outward appearance of the armor. Are there rivets on the sides where they should be and so on. "Prop forgery" has its place, and may one day have its reward in the form of a badge, icon, or title, but this is not yet it.
MEPD to Elita i nie ma zmiłuj :D
Obrazek
SID
Polish Garrison Retired

Post autor: SID »

Jeszcze nie zdążyłem pogratulować wstąpienia to teraz do Wielkiej Piaskownicy ( MEPD) a więc gratulacje . :)
Owczar
Polish Garrison Retired

Post autor: Owczar »

Dzięki :)
Jok pisze:Zmieni ładownice i pauldron i moze sie starac ;) Plus wzor brudu i pekniec pod kapitana z doku ;)
Taaak... chyba jednak pozostanę przy plecaczku :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mos Eisley Police Department”